fredag 5 juni 2009

Bloggtorka... igen

Maj månad har varit galtet mycket att göra. Jag har haft en riktigt bra praktikperiod hos Tomas Event och jobbar nu vidare med lite projekt. Ska bli riktigt kul att se hur det artar sig! ;)
Jag har jobbat över i två veckor nu för att komma ikapp med allt.
Mycket annat har hänt under tiden... inbrott, sjukdom, resa till Tyskland och konferenser.
Mycket kul men mycket jobb och slit.

Sommar är här! Eller?! Vädret var såå fint men nu är det ju riktigt skit om jag ska vara ärlig. Men jag ska jobba så det stör mig inte så mycket.

I helgen blir det massa jobb igen, på Piren. Alla andra är lediga och kan njuta av nationaldagen men iccke jag.

Jag tänker gräva ner mig i lite arbete nu och sova ut så jag är pigg i morn!

Trevlig helg kära ni!


Puss

Inga kommentarer: